UYKUSUZLUK ÇEKENLER İÇİN ŞİDDETLE TAVSİYE EDEBİLECEĞİM “DOĞADAN RELAX” ÇAYI

dogadan_relax

Herhalde Türk toplumunun yarısında uyku problemi vardır diye düşünüyorum. Çok yaygınlaşan ve daha kötüsü kronikleşen bir durum olmaya başladı uykusuzluk. Dinlenmeye fırsat bulamama, yoğun iş temposu, çocuk bakımı, stres hepsi birer uykusuzluk sorunu. Doktor tarafından teşhis edilen bir durumunuz yoksa (benim gibi) sadece bitki çayıyla bu durumu çözebiliriz. Ben de uyku problemi çeken biri olarak Doğadan’ın Relax çayını denedim (tamamen rasgele). Birkaç gün kullandım ve gerçekten etki ettiğini gördüm. İçinde uykuya dalmayı kolaylaştıran ve gerginliği azaltan melisa çayı ve papatya çayı var. Bunun dışında %8 passiflora içeriyor. Bir de şuan adını hatırlayamadığım birkaç bitki daha var içinde. Yatmadan yarım saat veya 1 saat önce içerseniz uykunuza nasıl etki ettiğini görüceksiniz. Şimdiden iyi uykular ve tatlı rüyalar :))

Bir Cevap Yazın

