GÖZÜNÜZ İÇİN ADIM ADIM GÖLGELİ FAR UYGULAMASI

siyah-gölgeli-göz-makyajı

Gölgeli far sürmek zor olmakla birlikte gözü güzel gösteren en iyi makyaj tekniklerinden biridir. Genelde profesyonel makyözler bu uygulamayı en başarılı şekilde yapıyor olsa da birkaç deneme ve doğru tekniklerle bizim de göz makyajında aynı başarıyı yakalamamız mümkün. Öncelikle gözümüzü tanımakla başlayalım ;

gozunuzutaniyinUygulamaya başlamadan önce kafamızdaki ilk soru gölge farı nereye süreceğimiz. Bunu anlamanın en pratik yolu elinizle gözünüze bastığınızda çıkıntı halinde olan kaş kemiğinizin elinize geldiği bölümdür. Yani bizim gölgelendirme alanımız burası. İkinci adım; eğer göz altı kapatıcısı sürdüyseniz farın aşağıya dökülüp makyajınızı bozmaması için göz altına baz olarak kullanabileceğiniz aydınlatıcı pudrayı sürmeniz. Üçüncü adım zemin farını sürerek makyaja başlamanız. Dördüncü adım zemin farın üzerine uygulayacağınız gölgenin rengini seçmek ve kaş kemiğinin olduğu yerin aşağısına uygun bir fırçayla yay çizerek işaretleme yapmak. Farı fazla almaktan bu noktada kaçının. Beşinci adım daha kalın bir fırçayla gölgeyi göz şeklinize uygun şekilde yaymak. Altıncı adım gölgenin gözünüzün büyük alanını kaplamadığını görerek gerekli düzenlemeleri yapmak. Yedinci ve son adım rimel, kalem veya eyeliner ile göz makyajınızı tamamlamak.

Bir Cevap Yazın

