BU BESİNLER AÇLIĞINIZI BASTIRIP FAZLA YEMENİZİ ÖNLÜYOR

images

Sık acıkmak ya da sürekli bişeyler atıştırmak tipik pisboğaz Türk insanı profilidir:) Bu yüzden de diyet yapmakta zorlanırız. Acıkma duygusu bizi yoldan çıkarır ve olmadık şeylerle açlığımızı bastırmaya çalışırız. Sonuç: Kilo alıyoruz! Aşağıda saymış olduğum besinler acıktığınız anlarda yendiğinde açlık duygusunu bastırıyor.

  • Badem-ceviz-fındık gibi kuruyemişler günde 10 tane kadar ara öğünlerde tüketilebilir.
  • Canınız aşırı tatlı istiyorsa kurutulmuş kayısı idealdir. Bunun dışında muz da olabilir.
  • Akşamları yemekten birkaç saat sonra içilen tarçınlı su veya süt kan şekerini dengelediğinden acıkma duygusunu bastırır.
  • Yulaf ezmesi,tahıllı karışımlar biraz sütle karıştırıldığında doyum duygusu verir.
  • Ekmek olarak tam buğday ekmeği hem faydalı hem diğer ekmeklerden daha faydalı.
  • Günde 1000 mg C vitamini tokluk hissi uyandırır.
  • 2-3 avuç yağsız ve tuzsuz patlamış mısır.
  • Günde 2 küçük parçayı geçmeyecek şekilde bitter çikolata.
  • Açlık hissettiğinizde 1 bardak su için. Beyniniz acıkma hissini unutacaktır.
Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s