YILBAŞI YORGUNLUĞUNU NASIL ATARIZ?

yilbasi-650

Yılbaşını nihayet atlattık ve yeni bir yıla adım attık. Kimimiz dışarıda partideydik, kimimiz sevdiklerimizle evde geçirdik, kimimiz de sıradan bir gün gibi karşıladık yeni yılı. Eminim hepiniz dün gecenin yorgunluğunu üzerinizde taşıyorsunuzdur hala. Öyleyse bu tavsiyelere kulak verin ve hemen toparlanmaya başlayın. Başlıyoruz ;

  • Güne bir bardak su içerek başlayın ve gün içinde bolca su tüketin.
  • Çay ve kahve gibi kafein içeren şeylerden uzak durun. Kafein yorgunluğunuzu daha da arttırır.
  • Ağır yemeklerden uzak durun, mümkünse sebze gibi hafif ve sağlıklı şeylerle bu günü geçirin.
  • Enerji veren multivitaminlerden bir tane için.
  • Gün içinde veya gece yatmadan önce duş alın ki yorgunluğunuz ertesi güne de yansımasın.
  • Geceden kalma şişkinlik hissediyorsanız soda veya limonlu su içerek midenizi rahatlatın. Midedeki ağırlık yorgunluk hissine yol açar.
  • “Kısa süreli” açık havada yürüyüş enerji toplamanızı sağlar.
  • Fazla miktarda karbonhidrat tüketmemeye çalışın.
Reklamlar

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s