VÜCUDU TOKSİNLERDEN ARINDIRAN DETOX BANTLARINI DENEDİM

ayak-detoks-bantlari

Son dönemlerde sürekli reklamı dönen detox bantlarını merak ettim ve denedim. Vücudumuzda yediğimiz içtiğimiz şeylerden tutun sahip olduğumuz hastalıklara kadar birçok sebepten dolayı binlerce toksin birikir. Bu toksinler vücudumuza ağırlık verir. Sağlığımız içinde toksinlerin mutlaka dışarı atılması gerekir. Detoks kampları, detoks çorbaları ya da içecekleri birer alternatif olduğu gibi detox bantları da bu konuda iyi bir çare olabilir.

Ne işe yarar bu bantlar?

Ayaklarımızda her organımızın bir bağlantı noktası var. Topuğumuzdan parmaklarımıza kadar her bölge belli organları temsil ediyor. Bu bantları ayağınıza yapıştırıp tüm gece bekletin. Sabah uyandığınızda bantları çıkartın. İçerdiği iyonlar vücuttaki tüm toksinleri emiyor ve vücudunuzu hafifleterek zinde hissetmenizi sağlıyor. Bantı yapıştırdığınızda beyazken saatler sonra çıkardığınızda simsiyah oluyor. Bu da vücudunuzdaki tüm kötü atıkların ayağınızdan çekilip vücudunuzun temizlendiğini gösteriyor. Ben denedim ve ürünün yararını bizzat test ettim. Memnun kaldığım için de sizle paylaşmak istedim. Bizzat uyguladığımı gösteren resimleri de sizlerle paylaşıyorum. Denemenizi tavsiye ederim.

20150113_000809             10300236_336043276558249_2404759305808132350_n                  

 

VÜCUDU TOKSİNLERDEN ARINDIRAN DETOX BANTLARINI DENEDİM” üzerine 3 yorum

  1. o u dedi ki:

    Belki de sadece zaman içinde oksitlenecek ya da kararacak bir madde vardır o bantlarda, toksin değildir de hiledir belki ?
    Blogunuzu begendim. Tam olarak bu tarzda bir blog acmayı düşünüyordum ben de, örnek olmuş oldu bana. Takipteyim.

    Beğen

Bir Cevap Yazın

