KURU CİLTLER İÇİN ÇÖZÜM RİVAL DE LOOP NEMLENDİRİCİ VE GÖZ ÇEVRESİ KREMİ

Sonbaharın gelmesiyle cildimiz yavaş yavaş kurumaya başladı. Özellikle mevsim geçişlerinde ciltte nem dengesinde bozulma olabiliyor. Ehh, yaz mevsiminin de etkilerini hala cildimizde taşıdığımızı düşünürsek cildimizi kışa iyi bir şekilde hazırlamamız gerekiyor.

Benim cildim kurudur ve pullanma en büyük problemimdir. Birçok pahalı krem kullanmama rağmen hiçbirinden istediğim sonucu alamadım. Kremlerimi genelde eczanelerden alırım çünkü dermo-kozmetik ürünlerin daha etkili olduğunu düşünüyordum. Bir gün Rossmann‘da alışveriş yaparken Rival De Loop markasının nemlendiricisi ve göz çevresi kreminin indirimde olduğunu gördüm. Merak edip denemek istedim. Başlangıçta umutsuz olarak başladım kesin bu da yaramayacak diyerek fakat ürün beni şaşırttı. Ciddi anlamda iyi sonuç aldım. Cildim çok güzel nemlendi ve pullanmalarım gitti. Göz çevrem de çok kuruydu ve göz altı kapatıcısı sürdüğümde çok kötü duruyordu. Bu bölge de gayet nemlendi ve düzeldi. Sonuç olarak çok uygun fiyata cilt bakımımı halletmiş olmanın mutluluğunu yaşıyorum 🙂 ❤

Not: Ürünler indirimdeyken ikisi  toplam 25 tl’ye geldi.

images (1) images (2) images (3)

Bir Cevap Yazın

