MAYBELLİNE KAJAL GÖZ KALEMİ

merve

Göz kalemi en önemli makyaj malzemelerinden biridir. Piyasada çok fazla sayıda kozmetik markasının göz kalemi var elbet ama kaliteli göz kalemi bulmak gerçekten zor. En çok yaşadığımız sorun sürdüğümüz kalemin göz altına akması ve siyah bir görüntü oluşturması. Ben de birçok markada bu sorunu yaşadım. Bir de eğer kalemin dağıldığını farketmeden günü geçirdiysek gerçekten kötü bir görüntü vermiş oluyoruz karşımızdakilere 🙂

Yine, yeni bir marka arayışına girdiğimde Watsons‘tan alışveriş yaparken görevli bayan bu ürünü tavsiye etti. Merve Boluğur’un reklamlarda tanıttığı göz kalemi bu. Reklamı hatırlayınca güzel olduğunu düşünüp aldım. Normal fiyatı 13 tl’di sanırım ama ben indirim zamanında aldığım için 9 tl’ye geldi. Ürün kesinlikle çok güzel!! Öncelikle çok yoğun bir siyahlığı var. Diğer göz kalemlerine göre çok daha koyu ve kıvamlı bir kalem. Arkasından çevirdikçe açılıyor, yani kalemtraşla açma derdi yok. Ucu o kadar yumuşak ki sürerken sanki küçükken oynadığımız pastel boyalar gibi yumuşacık 🙂 Aslında eyeliner ve kalem arasında bir ürün diyebiliriz. Ben özel bir gün için kullandım ve uzun kuyruklu bir göz makyajı yaptım. Sonuç çok güzeldi. Herkes göz makyajımı çok beğendi. Çok hafif dağılmalar olduysa da yine de çok beğendiğim ve memnun kaldığım bir ürün oldu. Size de tavsiye ederim 😉

kajal3-1024x700

20151010_172031

20151010_172054

Bir Cevap Yazın

