MAYBELLINE COLOR TATTOO KREM FAR

Bu sonbahar-kış sezonunda farlar yeniden hayatımıza giriyor. Özellikle şeftali tonundaki farlar, metalik gold ve gümüş tonlar ön plana çıkıyor. Ben renkli far kullanmayı pek sevmiyorum. Kullanacaksam eğer doğal tonlar olmasını tercih ediyorum. Uzun zaman doğal far arayışında bulunduktan sonra Maybelline Tattoo 24 HR’ı keşfettim. Farın kremsi yapısı kolayca sürülmesini sağlıyor. Şişesinin ağzının geniş olması sayesinde parmağınızla da farı rahatça alabiliyorsunuz ki ben krem farda fırça yerine parmak kullanmayı tercih ediyorum ❤ Şişenin küçük durduğuna aldanmayın, kıvamı oldukça yoğun, uzun zaman kullanılabilir. Sürdükten çok kısa bir zaman sonra far maskeleşir gibi donuyor göz kapağınızda. Bu sayede uzun süre kalıcı oluyor. Benim seçimim Maybelline Color Tattoo Permanent Taupe. Gri ve kahve arasında geçiş yapan güzel bir ton. Günlük kullanım için gayet ideal. Göz kapaklarına hafif bir canlılık veriyor ve doğal rengiyle her ton makyaja uyum sağlıyor. Simli olmaması da en sevdiğim yönü:) Mat farları daha çok seviyorum. Nude tonlar, kahverengi ve şeftali rengi rujlarla kombinleyebilirsiniz. Ayrıca üzerine eyeliner çekince de çok hoş göründüğünü söylemeden geçemiycem 🙂 Ürünün fiyatı 18 liraydı yanlış hatırlamıyorsam. Siz de böyle bir arayış içindeyseniz bu farı tavsiye ederim 😉

p_5669_a_2836

permanent taupe swatch

Bir Cevap Yazın

