FİTPACK DİYETİ

IMG_4959

Kilo vermek gerçekten çok zor bir iş. Hele ki benim gibi yemek yemeyi çok seven biriyseniz işiniz ekstra zor 😦 İnternette ve özellikle bloglarda Fitpack‘i sıkça görmeye başlamıştım. Çok da merak ediyordum. Kullanan kişiler hep olumlu yorumlar yazınca almak ve denemek istedim. Ürün hakkında biraz bilgi vermek istiyorum öncelikle. Fitpack; kalorisi kısıtlanmış besin öğelerinin olduğu toz halinde bir ürün. 7-16-30 günlük seçenekleri olan setlerden oluşuyor. Ben başlangıç olarak 16 günlük paketi aldım. Starter ve continue olarak iki kutudan oluşuyor. Her kutunun içinde bir içimlik paketler var. Starter kutusunda toplam 10 paket toz içecek var. Her bir paketi 200 ml yarım yağlı süte karıştırıp üçer saat arayla içiyorsunuz. Bir gün içinde 5 paket içiyorsunuz toplamda. Tadı çilekli süte benziyor. Tok tutma özelliği var, açlıktan süründürmüyor. Toplamda 2 günde 10 paket içmiş oluyorsunuz. Bu iki gün sadece detox şeklinde. Fitpack dışında hiçbirşey yiyemiyorsunuz. Sadece su ve fitpack. En az 1.5-2 lt su içmeniz gerekiyor aynı zamanda gün içinde. Bu şekilde iki günü atlattıktan sonra continiue paketiyle diyetinize devam ediyorsunuz. Bu da ara ve ana öğünleri sizin belirleyeceğiniz şekilde oluşturulan bir süreci kapsıyor. İsterseniz bir ana öğün yerine fitpack içiyorsunuz ister ara öğünlerde içiyorsunuz. Diyetim ilerledikçe size daha açıklayıcı bilgiler yazacağım. Şimdilik iki günlük detox kampındayım 🙂 Sonucu iki gün sonra paylaşacağım sizlerle. Umarım başarılı olurum 🙂 Deneyen var mı bu arada? Deneyiminizi bizle paylaşırsanız daha sağlıklı sonuçlar elde ederiz 😉

20151020_130323 - Kopya 20151020_130733 - Kopya

20151020_130742 - Kopya  20151020_130815

Bir Cevap Yazın

