FITPACK İLE 2 GÜNLÜK DETOX SONRASI

Daha önceki yazılarımda Fitpack isimli kalorisi kısıtlanmış diyet destek ürününden bahsetmiştim. 2 günlük detoxum sırasında yazdığım ilk yazıma detoxumun bitmesi ve 14 günlük diyet programıma başladığım yazımla devam etmek istiyorum.

Fitpack diyetinde ilk iki gününüz detoxla geçiyor. 2 günde toplam 10 paket Fitpack’i 200 ml orta yağlı süte karıştırarak günde 5 öğün olacak şekilde içiyorsunuz. Üçer saat arayla günde 5 paketi bitirmeniz gerekiyor. Bunun dışında yemek yemek kesinlikle yasak. Ayrıca daha iyi etki alabilmeniz için en az 1.5-2 lt su içmeniz gerekiyor. Tadı çilekli süte benzediği için içerken sıkıntı vermiyor. Tok tutma özelliği var, biraz dişinizi sıkarsanız iki günü atlatabilirsiniz 🙂 Ben ilk gün biraz zorlandım çünkü yemek yemeyi çok severim ve sıkça atıştırırım 😦 Bu açıdan ilk gün zorlu geçti. 2. gün daha iyiydim. İlk günkü kadar zorlanmadım. Yalnız şunu söylemeden edemem, iki gün gerçekten baş ağrısı çektim. Detoxlarda genelde baş ağrısı çekiliyormuş, biraz araştırdım. Sonuçta yemek yemek insanın doğasında olan birşey ve vücuda hiçbirşey girmediğinde vücut ve beyin strese giriyor. Bu da baş ağrısı olarak size geri dönüyor 😦 Herkeste olacak diye bir şart yok tabi ki.. Sonuca gelirsek; genelde kullanıcı yorumlarında “detoxla 2 kilo verdim” gibi yorumlar okumuştum ama bende bir azalma olmadı..Bu açıdan hayal kırıklığına uğradığımı itiraf edebilirim. Ama tamamen etkisiz oldu da diyemem çünkü karnım inanılmaz düzleşti. Genelde her Türk kadınının kabusu olan o çıkıntı bende de vardı 🙂 Şu anda karnım pek yok bu açıdan mutluyum ❤

14 günlük kilo verme sürecime başladım ve artık günde 2 ana öğün yemek yemek yerine birer paket Fitpack içiyorum. Bu sayede fazla acıkmanızı önlüyor ve daha az yemek yiyorsunuz. Ben yemeden duramayan bir insan olarak birkaç günde disipline girdim diyebilirim 🙂 Demek ki az yiyerek de doyabiliyormuşum diyerek kendimi şartlandırıyorum. 14 gün bitince tartılacağım, umarım sonuç iyi olur 🙂

20151020_130733 - Kopya

Bir Cevap Yazın

