LE PETİT MARSEİLLAİS VÜCUT LOSYONU VE DUŞ JELİ

Le Petit Marseillais markası etkileyici reklamlarıyla piyasaya hızlı ve etkili bir giriş yaptı bence. Her ne kadar reklamda duş jelini tanıtsalar da başka ürünleri de var.

Ben duş jellerini denedim ve her biri inanılmaz güzel kokulara sahip. Koklarken bütün duyularınız gerçekten açılıyor ve garip bir mutluluk hissettiriyor ❤ ❤ Özellikle şeftali ve lavanta kokulusu favorim ❤ Duş jeli oldukça yoğun, kullanırken sakın haa bol kepçe dökeyim demeyin 🙂 Az bir miktar damlatmanız bolca köpürmesi için yeterli. Ben küçük boy duş jeli aldım ama aylardır kullanıyorum. Kıvamı çok yoğun olduğu için uzun süre gitmesi cebimize de ekonomik açıdan fayda sağlıyor.

petit-marseilla

Duştan sonra vücut losyonu kullanmamak olmaz elbette. Ben çok kuru ciltler için olan sarı şişeyi aldım. İçinde shea yağı, tatlı badem ve argan yağı içeriyor. Hepsi de cildi nemlendiren ve yumuşatan yağlar. Bunun dışında her cilt tipine göre farklı seçenekler var elbette. 250 ml şişesiyle Watsons’tan 18 tl’ye almıştım yanlış hatırlamıyorsam. Hemen emildiği için yağ hissi bırakmıyor ve çok güzel yumuşatıyor. Özellikle dirsekler ve diz kapakları çok kuruduğundan bu bölgelere sürmenizi tavsiye ederim 😉

degisik-le-petit-marseillais-resimli

Bir Cevap Yazın

